Telefoongesprek Technische Dienst – 11 maart 1999
Klantenservice: Technische dienst, goedemorgen. Hoe kan ik u helpen?
Klant: (Een jongedame, klinkt zeer vriendelijk) Hallo, sinds mijn vriend met de computer heeft gespeeld, vraagt deze bij het opstarten om command.com
.
Klantenservice: Ik begrijp het. In dit geval zou het het beste zijn als u de pc naar ons toe brengt zodat we het probleem kunnen onderzoeken.
Klant: (Klinkt teleurgesteld en een beetje boos op haar vriend) Dat is jammer. Nou, hij mag voorlopig niet meer met mijn pc spelen, maar… (lacht) met de rest mag hij wel spelen.
Klantenservice: (Glimlacht) We zullen ons best doen om uw pc snel te repareren. Bedankt voor het bellen.
in een aangename en professionele sfeer, zowel voor klanten als personeel.
Phone Conversation Technical Support – March 11, 1999 Customer Service:
Technical support, good morning. How can I help you?
Customer: (A young lady, sounds very friendly) Hello, ever since my boyfriend played with the computer, it asks for command.com
when starting up.
Customer Service: I understand. In this case, it would be best if you bring the PC to us so we can examine the problem.
Customer: (Sounds disappointed and a bit angry at her boyfriend) That’s too bad. Well, he’s not allowed to play with my PC anymore, but… (laughs) he can play with everything else.
Customer Service: (Smiles) We’ll do our best to repair your PC quickly. Thank you for calling.
in a pleasant and professional atmosphere, for both customers and staff.