Select Page

ZEB – The Place To Be

okt 27, 2024 | ZEB

The Mission Statement van ZEB Electronics in 1999

ZEB – The Place To Be

In een aangename en professionele sfeer,

zowel voor klanten als medewerkers,

winstgevend blijven groeien in informatica.

door

Kennis in huis te hebben – Kwaliteitsprodukten te leveren – Proffesionele (KMO) markt uit te bouwen – Gemotiveerde mensen te hebben – Intern te communiceren – Gestuktureerd samen te werken – Marketing uit te bouwen – Professionele service te bieden

ZEB STATEMENT B2B VERSIE

DOOR:                  WIM HEYLEN

DATUM:              21/06/99

Kennis

Al onze dynamische medewerkers kunnen niet alleen bogen op de kennis en jarenlange ervaring van onze solide kern van technici die de informaticasector reeds jarenlang op de voet volgen, ze scherpen hun kennis voortdurend aan door gedreven zelfstudie en zowel interne als externe opleidingen. Daardoor blijft voor U niet één probleem onopgelost !

Privé en KMO

Doordat ZEB zich toespitst op verkoop en dienstverlening aan zowel particulier als KMO kunnen wij perfect inspelen op elke behoefte en steeds een gepaste oplossing aanbieden.

Gemotiveerde mensen

Doordat elk lid van de ZEB-familie individueel nauw wordt betrokken bij het proces dat de schakel vormt tussen computeronderdelen en de tevreden klant als eindgebruiker, is iedereen bij ZEB dubbel gemotiveerd om zijn verantwoordelijkheden op te nemen binnen zijn functie en nét dat beetje extra te presteren dat ZEB zo speciaal maakt !

Kwaliteitsprodukten en diensten

Ons doel is om aan elke klant een betrouwbare en functionerende computeroplossing te bieden. Dit leidt er automatisch toe dat wij enkel kunnen werken met de beste onderdelen en mensen, voortdurend bijgestuurd door een uitgebreide kwaliteitscontrole van het ganse proces.

Marketing

Een tevreden klant is de beste reclame. Deze éénvoudige maar doeltreffende marketingsstrategie heeft ZEB groot gemaakt, en is vanzelfsprekende de succesformule die wij blijven volgen.

Communicatie

Door de razendsnelle evolutie van de IT-markt en daar uit voort vloeiend de doelgerichtere en meer verregaande eisen van de gebruiker is ZEB zich er terdege van bewust dat communicatie, zowel intern als met de klant, de enige manier is om de vinger aan de pols van de IT-integratie te houden en zodoende de mogelijke problemen steeds een stap voor te zijn.

Professionele service

Dat onze medewerkers professioneel werken binnen hun vakgebied staat buiten kijf. Maar dat ieder van ons steeds paraat staat om U met de glimlach van dienst te zijn, uw situatie te evalueren en samen met U de juiste beslissingen zal nemen om vervolgens op het gepaste tijdstip de beste oplossing te verwezenlijken, mag best extra in de verf worden gezet !

Gestruktureerd samenwerken

Ondanks de veelzijdigheid van elk van onze medewerkers is ZEB opgedeeld in logische afdelingen, waarin iedereen individueel zich specialiseert in datgene dat hij het beste kan. Deze struktuur leidt er, als een goed ge-oliede machine, toe tot de allergrootste kwaliteit van ZEB: samenwerken met U, onze klant !

My Uncharted Life vs. Their Predictable One

Begin als zelfstandige Ik ben dus vrij snel na mijn hogeschool als zelfstandige begonnen. Eigenlijk zelfs al tijdens mijn studies: ik was wel nog ingeschreven, maar ik was meer bezig met mijn eigen kleine winkeltje dan met de lessen. Het ondernemerschap zat er toen al...

Focus

World-renowned billionaires Warren Buffett and Bill Gates were once asked at a gathering to write down on a sheet of paper their secret to success in one word. They both gave the same answer: focus. “The thing you do obsessively between age 13 and 18, that's the thing...

Huil niet aan mijn graf

Huil niet aan mijn grafDaar ben ik niet. Ik slaap niet. Ik ben duizend winden die waaien,ik ben de diamanten schittering op sneeuw.Ik ben het zonlicht op rijp graan,Ik ben de zachte regen in de herfst. Als je wakker wordtin de stilte van de ochtend,ben ik de zwerm van...

People talk about peope

Kleine geesten praten over mensen, Middelmatige geesten praten over gebeurtenissen, Grote geesten praten over ideeën. Dit tijdloze citaat van Eleanor Roosevelt weerspiegelt perfect hoe we ook vandaag nog communiceren - zowel offline als online. In onze dagelijkse...

Life Lesson: Why Stars Don’t Win Games

Als tiener was ik een gewone jongen, opgegroeid in Herenthout, een klein dorp in de Kempen (België). Zoals je kan verwachten klikte het met sommigen beter dan met anderen, vaak wijk- of straatgebonden. In Herenthout zag je duidelijk dat jongeren uit bijvoorbeeld de...

Brief uit 1897 bevat alles van onze moderne zelfhulpindustrie

J.D. Rockefeller schreef aan zijn zoon John wat wij nu in bestsellers kopen. In een brief van Kerstmis 1897 legde een van Amerika's grootste zakenmagnaten tijdloze principes vast die een eeuw later zouden uitgroeien tot een miljarden-industrie. Laten we eens kijken...

Little Big Truths

The best time to plant a tree was 20 years ago. The second-best time is now. The harder you work, the less time you have to make money. Pareto principle Who, Not How Now, Not How Should I do that now? What changes would you make to your company so that you would never...

Gold | Sebastiao Salgado | Tachen

A Glimpse into Brazil's Gold Fever I recently stumbled across Gold by Sebastião Salgado at a book sale. The cover photo immediately jumped out and impressed me. As the book was wrapped in cellophane, I could only get a good look at it at home. This Taschen book,...

Nice Girls

Over the years, we have learned to recognize a pattern: the behavior of what we call the 'Sweet Girls' – girls who receive men, often for prostitution. You see someone entering the hall, someone who doesn't belong there, nervously looking at their screen, waiting to...

Jenny

Problems with Jenny in Bouwel As owners of both the Astrid apartments in Mechelen and the Mathilda apartments in Bouwel, my brother and I have experienced quite a lot over the years. But this story stands head and shoulders above the rest. Read here how a simple LED...

Hakuna Matata

As hosts of short-term accommodations via Booking.com, we sometimes experience unique situations.  We had a couple who regularly booked with us, usually for a few hours and occasionally for a full night. They received a discount because they normally only used the bed...

VME parkt 5 | Eén gezicht, geen gemeenschap

Hoe verdeel en heers werkt in Residentie Karel Van Dyck Wanneer een nieuwe eigenaar arriveert in Residentie Karel Van Dyck, maakt hij of zij steevast kennis met dezelfde persoon: Wouter. Hij stelt zich voor als "voorzitter van de Raad van Mede-eigendom", helpt bij...

VME part 4 | Wat nooit begint, kan nooit mislukken

Over renovaties die niet van de grond komen en een basisakte die niemand durft bijwerken Samenwerking is geen abstract ideaal. Het is een voorwaarde. Zeker in een gebouw waar grote investeringen en structurele beslissingen zich opdringen. Een gebouw dat verouderd is,...

VME part 3 | Waar het ECHT lekt

Over stijgleidingen, stilvallende renovatie en een gebouw dat op zijn grenzen botst In Residentie Karel Van Dyck weet iedereen intussen dat de stijgleidingen verouderd zijn. Die dunne koperen buisjes, aangelegd in de jaren zestig, lopen via kokers omhoog en omlaag en...