Reviews – Jonathan

by | mrt 7, 2020

Hoe Omgaan Met Reviews – Jonathan

In ons gastenhuis Albert hebben we één kamer met een externe badkamer: Albert 2. Een ruime, verwarmde privé-badkamer met ligbad, regendouche en douche-wand – maar wel op de gang. Je moet dus je kamer uit voor toilet en douche.

Deze kamer is onze topper, vooral door de Genius voorwaarden bij Booking.com (meer hierover later). We adverteren heel duidelijk: ‘2 persoonskamer met externe badkamer’. Met waarheidsgetrouwe foto’s.

Wie de beschrijving leest, weet dus wat te verwachten. Toch zijn sommige gasten teleurgesteld.

Toegang tot het gebouw en de kamers gebeurt via klaviertjes aan de deuren. De gasten ontvangen een code zodat ze zonder tussenkomst van ons op elk uur kunnen inchecken. Gemakkelijk voor de gasten, gemakkelijk voor ons.

Voor Onze Gasten

Beste gast,

Bedankt voor uw reservering in ons Albert gastenhuis.
Wij hopen dat alles naar wens is en dat u een aangenaam verblijf tegemoet gaat in Mechelen.

Een goede review is voor ons belangrijk en dat is waar wij naar streven, dus als het u aan iets ontbreekt aarzel dan niet om ons te contacteren op onderstaand nummer.

Omdat we merken dat sommige gasten ietwat teleurgesteld reageren op de externe badkamer, hebben wij voor u een extraatje voorzien. Geniet vrijblijvend van de drankjes in de ijskast en bijbehorend knabbeltje.

In de keuken beneden kan u gebruik maken van de Senseo koffiemachine.

Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dat graag.
Alvast bedankt voor een mooie quotering in uw review.

Gust & Miranda

In het ijskastje: een flesje wijn, een blikje bier en wat chips op tafel.

Van Frustratie Naar Inzicht

1
“De foto’s zijn heel duidelijk. Toch geboekt? Waarschijnlijk voor de prijs, maar stiekem gehoopt op een luxe kamer?”
2
“Foto’s zijn duidelijk… Voor de prijs geboekt… Een 5 voor onze vlotte incheck-procedure?”
3
“Had je een welkomstcomité met fanfare verwacht? Wat had je meer verwacht dan schone lakens en een nette douche?”
4
“We vinden het jammer dat u niet tevreden was. We streven naar duidelijkheid en efficiency…”

De Beste Reactie? Laat Een Tevreden Gast Spreken

Heerlijk Verblijf!

Mooie ruime kamer met prima bedden. Koffie- en thee faciliteiten, een koelkastje, een groot tv-scherm en goede zelf-regelbare verwarming. Op de gang een grote privé badkamer met heerlijk ligbad, veel zachte handdoeken en zelfs twee badjassen. Om te compenseren dat je over de gang naar de badkamer moet, lagen er zelfs gratis snacks en drankjes op de kamer. Lief gebaar, maar in de beschrijving staat duidelijk dat de privé badkamer op de gang is, dus ik vond dat geen enkel probleem! De locatie is super handig, je loopt zo het centrum in!

Wat We Hiervan Leren

Soms een 7, meestal een 8 of een 9 of een 10. Waarom je dan druk maken voor een enkele 5…

Met een gemiddelde van 8.4 (december 2023) is dat inderdaad geen echt probleem. Gewoon een deukje in ons EGO 🙂

Als ikzelf op zoek ben dan lees ik meestal een paar van de goede reviews maar zoek ook altijd even naar de slechte. En ik denk dat ook andere mensen dat doen.

Bij goede reviews reageren we zelden – die spreken voor zich. Bij slechte reviews wel, maar niet voor die ene ontevreden gast. We schrijven voor al die potentiële gasten die reviews lezen voor ze boeken.